Serwis internetowy/Usługodawca -- serwis internetowy dostępny pod adresem niniejszej strony będący jednocześnie Usługodawcą. Właścicielem Serwisu jest Marek Zaworski, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą "KAICOK Marek Zaworski", wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 5892083801, REGON: 526052165.
2.
Adres Właściciela -- ilekroć w Regulaminie jest mowa o adresie Właściciela rozumie się przez to następujące dane:
Użytkownik/Usługobiorca -- osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę z Serwisem internetowym.
4.
Konsument -- art. 22 1 KC: osoba fizyczna dokonująca z Serwisem internetowym czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
5.
Umowa zawarta na odległość -- oznacza umowę zawartą pomiędzy Serwisem internetowym a Użytkownikiem w ramach zorganizowanej procedury systemu zawierania umów na odległość, bez konieczności uczestnictwa obu stron umowy w jednym miejscu i czasie, zawartej za pomocą jednego lub większej liczby środków niezbędnych do porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
6.
Usługa -- usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy (Klienta) za pośrednictwem niniejszego Serwisu internetowego tj. dodatkowe treści cyfrowe możliwe do wykorzystania na Serwerze czy dodatkowe dobra cyfrowe, które można zakupić za za pośrednictwem Serwisu i wykorzystać podczas gry Minecraft produkcji firmy Mojang.
7.
Obniżki cen - ewentualne rabaty, PROMOCJE i obniżki cen można sprawdzić na wykresie przy wyświetlanej cenie produktu. Historia ceny możliwa będzie do obejrzenia przez 30 dni wstecz. Zapis cen następuje w sposób weryfikowalny i automatyczny.
8.
Ceny - ceny produktów w Serwisie oraz sklepie internetowym są stałe w danym czasie i nie wpływają na nie żadne algorytmy ustalania cen niezależnie jak klient trafia na stronę, jakich przeglądarek używa. Nie ma też znaczenia płeć, wiek itp.
9.
Ustawa o prawach Konsumenta, ustawa -- ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta (dziennik ustaw z roku 2014 pozycja 827 z późniejszymi zmianami).
10.
Serwer -- serwis internetowy udostępniony innym graczom w serwisie Minecraft, w związku z którym możliwe jest zakupienie dodatkowych usług czy dóbr cyfrowych za pośrednictwem Serwisu.
11.
RODO - Rozporządzenie Rady UE 2016/679 (z dnia 27 kwietnia 2016 r).
§2 Postanowienia ogólne
1.
Serwis internetowy niniejszym oświadcza, że zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Usługobiorcy w sposób rzetelny i odpowiadający obowiązującym przepisom prawa, zasadom współżycia społecznego oraz w sposób uregulowany w tym Regulaminie.
2.
Sprzedawca oświadcza, że od dnia 28 maja w związku z wejściem w życie w całej Europie rozporządzenia prawnego (z transpozycją dyrektywy (UE) 2019/2161 do prawa krajowego) dotyczącego opinii: przedsiębiorcy, którzy udostępniają opinie, muszą poinformować, czy i w jaki sposób zapewniono, aby publikowane opinie pochodziły od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go nabyli. Środki podjęte w tym celu muszą być konkretnie wymienione.
3.
Oświadczamy, że opinie zamieszczone na naszej stronie pochodzą od rzeczywistych klientów, którzy zakupili i używali nasze produkty. Opinie zostały wystawione zgodnie z przesłaną prośbą o ich wystawienie po potwierdzeniu, że towar dotarł do klienta. Przewidujemy możliwość importowania opinii zamieszczonych w zakładce Google w dziale wizytówki naszej firmy. Obiecujemy dopełnić wszelkich formalności i starań, by opinie były rzeczywiste i odpowiadały prawdzie, a te wystawione nienależycie były usuwane.
4.
Obowiązkowe podstawy prawne w/w uregulowań:
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2161 z dnia 27 listopada 2019 r. zmieniająca dyrektywy związane z ochroną konsumenta, OJ L 328, 18.12.2019, s. 7--28.
Fałszowanie opinii w internecie -- doświadczenia konsumentów na podstawie badania PBS Sp. z o.o. na zlecenie UOKIK.
Dyrektywa 2005/29/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 maja 2005 r. dotycząca nieuczciwych praktyk handlowych.
Zawiadomienie Komisji -- Wytyczne dotyczące wykładni i stosowania dyrektywy 2005/29/WE Parlamentu Europejskiego.
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE z dnia 25 października 2011 r. w sprawie praw konsumentów.
5.
Serwis internetowy oświadcza, że przestrzega wszelkich wymaganych zasad ochrony danych osobowych Usługobiorców jakie są przewidziane między innymi Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z przepisami RODO. Usługobiorca wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie przez Serwis internetowy danych osobowych wyłącznie w celu bezpośrednio związanym z realizacją zadań serwisu. Szczegółowe warunki gromadzenia, przetwarzania oraz ochrony danych osobowych przez Serwis internetowy określone zostały w „Polityce prywatności" Serwisu internetowego.
6.
Użytkownik ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu. Do korzystania z Serwisu internetowego konieczna jest akceptacja postanowień regulaminu.
7.
Administratorem danych osobowych jest Serwis internetowy, a dane te podlegają ochronie zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z przepisami RODO.
Zgodnie z art. 8 ust. 2 RODO, administrator, uwzględniając dostępną technologię, podejmuje rozsądne starania, by zweryfikować, czy osoba sprawująca władzę rodzicielską lub opiekę nad dzieckiem (poniżej 16 lat) wyraziła zgodę lub ją zaaprobowała.
8.
Koszty związane z dostępem do sieci Internet i transmisją danych ponoszone są wyłącznie przez Użytkownika zgodnie z taryfą swojego dostawcy z którym Użytkownik podpisał umowę o świadczenie usług.
9.
W przypadku blokady konta w grze Minecraft, jak również blokady możliwości wejścia na Serwer, Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu kosztów od Sprzedawcy. Sprzedawca ponadto nie ponosi odpowiedzialności za inne błędy popełnione przez Klienta podczas składania zamówienia w Sklepie.
§4 Umowa świadczenia usług
1.
Dla dokonania zawarcia ważnej i wiążącej strony Umowy Klient dokonuje wyboru zgodnie z wyświetloną ofertą Serwisu internetowego określając ilość Towaru/Usługi jaką zamierza nabyć oraz w razie takiej możliwości wskazując cechy zamawianego Produktu oraz odpowiednio jego specyfikację. Łącznie z wyborem Towaru/Usługi, Klient wypełnia internetowy formularz zamówienia, wskazując w nim dane niezbędne do realizacji zamówienia przez Serwis takie jak na przykład ilości, miejsce oraz formy płatności, w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty i informacje dostępne na stronie oraz zawarte w niniejszym Regulaminie.
2.
Wiadomość podsumowująca i potwierdzająca zamówienie zawiera wszystkie wcześniej ustalone warunki umowy, a w szczególności ilość oraz rodzaj zamówionego Towaru/Usługi, jego specyfikację w przypadku zamówienia Towarów/Usług o indywidualnych właściwościach określonych przez Klienta Serwisu internetowego, całkowitą cenę do zapłaty (określoną w polskich złotych) wraz wysokością przyznanych rabatów (o ile dotyczy).
3.
Akceptując niniejszy regulamin i zawierając umowę z Usługodawcą, Klient jest poinformowany o brzmieniu §6 i ograniczeniach w prawie odstąpienia od umowy, a pouczenie zostało do Klienta dostarczone przed zawarciem umowy.
4.
W przypadku posiadania przez Klienta większej ilości rabatów pochodzących z kilku źródeł/promocji podlegają one łączeniu/sumowaniu tylko w sytuacji gdy jest to wyraźnie określone w Regulaminie promocji. W przypadku braku zapisu co do sposobu łączenia różnych promocji/rabatów można wybrać tylko jeden rabat (jedną promocję) przy danym zakupie.
§5 Postępowanie reklamacyjne
1.
Usługobiorca ma prawo do składania reklamacji w zakresie Usług świadczonych przez Usługodawcę w ramach Serwisu internetowego na adres email podany powyżej oraz za pośrednictwem serwera Discord.
2.
Podmiotem uprawnionym do rozpatrywania reklamacji jest Usługodawca.
3.
Reklamacje powinny być przesyłane na adres znajdujący się paragrafie 1 pkt 3 w formie pisemnej lub elektronicznej (wiadomość mailowa w polu temat wiadomości powinna zawierać słowo: "reklamacja") i powinny zawierać:
przedmiot reklamacji oraz uzasadnienie reklamacji, wskazanie i opisanie niezbędnych okoliczności,
oznaczenie Usługobiorcy (imię, nazwisko, adres, adres e-mail).
4.
Powyższe przesłanki stanowią warunek obligatoryjny rozpatrzenia przez Usługodawcę reklamacji.
5.
Reklamacje będą rozpatrywane przez Usługodawcę w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Decyzja Usługodawcy dotycząca reklamacji będzie przekazywana Usługobiorcy na adres e-mail wskazany w reklamacji lub adres wskazany w korespondencji listownej.
§6 Odstąpienie - pouczenie obowiązkowe
1.
Zgodnie z przepisami prawa Klientowi będącemu Konsumentem w myśl art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.) o prawach Konsumenta, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny.
2.
Zgodnie z art. 38 pkt. 13 ustawy o prawach konsumenta -- "o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy." -- w takiej sytuacji prawo odstąpienia nie przysługuje.
3.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta m. in. w sytuacji:
o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb> - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
§7 Rękojmia
1.
Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę -- od 1 stycznia 2023 obowiązują ogólne terminy przedawnienia roszczeń tj.: "Art. 118 Kodeksu cywilnego Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi sześć lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej -- trzy lata. Jednakże koniec terminu przedawnienia przypada na ostatni dzień roku kalendarzowego, chyba że termin przedawnienia jest krótszy niż dwa lata."
2.
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Konsumentowi. Minimalny czas na reklamację z tytułu braku zgodności towaru z umową wynosi 2 lata. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta jeżeli Towar konsumpcyjny w chwili jego wydania był niezgodny z umową, posiada wady fizyczne lub prawne.
3.
Domniemanie niezgodności towaru z umową wynosi 2 lata.
4.
Zgłoszenie o wadach Towaru/Usługi należy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy Serwisu lub w formie pisemnej na adres pocztowy Serwisu (patrz §1 pkt 2). Jeśli konsument ma trudności i nie wie jak skonstruować zgłoszenie o wadach Towaru/Usługi, zgłoszenie może przesłać dla przykładu na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego Regulaminu, co stanowi tylko i wyłącznie ułatwienie dla procesu reklamacji.
5.
Serwis odpowiada niezwłocznie na zgłoszenie Konsumenta, jednak nie później niż w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania. Nierozpatrzenie zgłoszenia w zakreślonym terminie jest równoznaczne z jego uwzględnieniem przez Serwis i uznaniem go za uzasadnione.
6.
Serwis pokrywa koszty usunięcia wad lub wymiany Towaru/Usługi na nowy.
§8 Odpowiedzialność
1.
Serwis internetowy nie odpowiada za treści (zarówno słowne jak i graficzne) udostępniane przez Użytkowników. W przypadku roszczeń osób trzecich związanych z naruszeniem praw autorskich, praw pokrewnych lub innych przysługujących im praw, Serwis będzie kierował je niezwłocznie do Usługobiorcy jako podmiotu odpowiedzialnego za treści, a Usługobiorca przyjmie te roszczenia i w tym zakresie zwolni od odpowiedzialności Serwis internetowy.
2.
Zasady korzystania z chatu i zachowania na serwerze. Korzystanie z chatu na serwerze jest dozwolone wyłącznie przy zachowaniu kultury osobistej. Zabrania się w szczególności:
używania wulgaryzmów,
publikowania treści o charakterze 18+,
stosowania prowokacji oraz treści mających na celu obrażanie lub atakowanie innych graczy,
wszelkich działań mających na celu zakłócanie rozgrywki innych użytkowników.
3.
Zasady te mają na celu zapewnienie wszystkim graczom komfortu oraz przyjaznej atmosfery na serwerze. W przypadku naruszenia zasad, Administracja zastrzega sobie prawo do stosowania odpowiednich sankcji.
4.
Sankcje za naruszenie regulaminu. W przypadku naruszenia zasad korzystania z chatu lub ogólnego regulaminu serwera, Administracja może zastosować następujące środki dyscyplinujące:
🔇wyciszenie konta (czasowe zablokowanie możliwości korzystania z chatu),
czasowa lub stała blokada dostępu do konta.
5.
Gracze, którzy zakupili płatne usługi na serwerze, podlegają tym samym zasadom. Zakup usług płatnych nie wyklucza możliwości otrzymania wyciszenia lub blokady konta w przypadku naruszenia regulaminu. Administracja zastrzega sobie prawo do stosowania sankcji bez obowiązku zwrotu kosztów zakupionych usług, jeśli naruszenie regulaminu było poważne lub wielokrotne.
6.
Zgodnie z przepisami prawa Twórcy, którego autorskie prawa osobiste zostały naruszone bądź zagrożone, przysługuje Mu przede wszystkim roszczenie o zaniechanie tego działania, o przywrócenie stanu poprzedniego. Jeśli działanie, które wywołało naruszenie, było zawinione, Twórca może domagać się zasądzenia zadośćuczynienia za doznaną krzywdę lub zasądzenia odpowiedniej sumy pieniężnej na wskazany cel społeczny.
7.
Zamieszczając ewentualne treści oraz udostępniając je, Usługobiorca dobrowolnie je rozpowszechnia. Serwis internetowy nie jest dostawcą treści i w żaden sposób nie utożsamia się z nimi, jest jedynie podmiotem, który udostępnia zasoby teleinformatyczne. Usługobiorca oświadcza, że:
jest uprawniony do korzystania i udostępniania zamieszczanych przez siebie treści autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej lub praw pokrewnych;
umieszczenie oraz udostępnienie w ramach usług, danych osobowych, wizerunku, informacji dotyczących innych osób niż Usługobiorca odbyło się w sposób zgodny z prawem, dobrowolny oraz za zgodą właścicieli treści, których one dotyczą;
8.
Usługobiorca nie jest uprawniony do:
zamieszczania danych osobowych osób trzecich, rozpowszechniania wizerunku bez wymaganego zezwolenia lub zgody osoby trzeciej której dane te dotyczą;
zamieszczania treści o charakterze reklamowym i lub promocyjnym, niezgodnym z celem działalności Serwisu internetowego.
§9 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1.
Informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur udostępniane są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników Konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona Konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
2.
Usługobiorca posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia swoich roszczeń:
zwrócenie się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu;
zwrócenie się do stałego polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy, adres www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php;
zwrócenie się o bezpłatną pomoc prawną m.in. do Federacji Konsumentów - adres strony internetowej: www.federacjakonsumentow.org.pl.
3.
Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce tylko i wyłącznie gdy obie strony sporu tj. Serwis internetowy i Usługobiorca wyrażą na to zgodę.
§10 Metody płatności
1.
Usługodawca może korzystać z usług zewnętrznych dostawców usług płatniczych.
2.
Dostępnymi formami płatności w serwisie są: Przelew / Blik, PaySafeCard, DirectBilling, PayPal.
Płatności Przelew / Blik, PaySafeCard obsługiwane są przez firmę CashBill S.A. NIP: 6292410801, REGON: 241048572 Strona: https://www.cashbill.pl/
3.
Płatności DirectBilling obsługiwane są przez firmę Payments Solution Sp. z o.o. NIP: 7571485069, REGON: 369120445 Strona: https://www.simpay.pl
§11 Postanowienia końcowe
1.
Serwis internetowy honoruje wszelkie prawa Użytkowników przewidziane w przepisach obowiązującego prawa.
2.
Jeśli obowiązujące prawo przyznaje Klientom będącym konsumentami korzystniejsze obowiązkowe i wymagane prawem uregulowania niż te, które są zawarte w niniejszym Regulaminie, odpowiednie postanowienia Regulaminu są bezpośrednio zastępowane przez konkretne normy obowiązującego prawa i tym samym są wiążące dla właściciela.
3.
Wszelkie treści zamieszczone na stronie Serwisu internetowego (wliczając w to grafikę, teksty, układ stron i logotypy) korzystają z ochrony przewidzianej dla praw autorskich i są wyłączną własnością Serwisu. Wykorzystywanie tych treści bez pisemnej zgody Serwisu skutkuje odpowiedzialnością cywilną oraz karną. #### Nota o prawach autorskich do Regulaminu Właścicielem wszystkich materialnych praw autorskich do wzorca niniejszego Regulaminu jest Kancelaria Prawna LEGATO, która udzieliła niniejszemu serwisowi niewyłącznego i niezbywalnego prawa do wykorzystywania tego Regulaminu do celów związanych z własną działalnością handlową w Internecie oraz rozciąga ochronę prawną na w/w dokument na czas trwania umowy. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie wzorca niniejszego Regulaminu bez zgody Kancelarii Prawnej LEGATO jest zabronione i może podlegać odpowiedzialności zarówno karnej jak i cywilnej. Osoby zainteresowane mogą dowiedzieć się więcej o możliwości korzystania z wzorca Regulaminu na stronie http://www.kancelaria-legato.pl